THE BEST THINGS ABOUT REWANG

Exclusive post from aisyahumyra.com

Assalamu’alaikum dan salam sayang buat pembaca sekalian.

Alhamdulillah sejak berakhirnya peperiksaan akhir semester dua 25 Mei lepas, saya punya lapang waktu untuk menulis artikel ini. Dalam tempoh hampir dua minggu sebelum ini saya sibuk dan menyibukkan diri dengan aktiviti rewang sempena walimatul ‘ursy abang dan kakak… (ok, saya cuma sibuk buat souvenir dan gubah hantaran je…). Apa pun, yang pasti aktiviti rewang merewang ini boleh tahan penat!

Untuk momentum permulaan ini, elok rasanya saya kurangkan menulis dan banyakkan gambar. (Klik pada gambar untuk tumbesaran sebesar alam.)

Ok, first nak tunjuk pada anda semua kad jemputan perkahwinan yang direka khas oleh..

Kalau berminat, anda boleh hubungi Muhammad Yusri (nombor seperti di kad) untuk rekaan kad jemputan perkahwinan anda. Tapi… kena dapat approval dari dia dulu, sebab ni saya je yang pandai-pandai publish hehe..

Sebelum saya teruskan menulis, better saya tanya anda dulu, “Tahu tak apa itu REWANG?”

Tak tahu? Takpe, check di sini:

Rewang selalunya dilakukan dalam majlis-majlis

dan sebagainya. Dalam rewang

Yang paling menariknya dalam rewang adalah

Jadi, mulalah

Sambil bersembang, sambil tu tangan jalan. Kontrak pertama saya dan adik untuk walimatul ‘ursy ini..

Mana taknya, dekat seribu biji jugalah yang perlu siap direben.

Tapi..

Itu kontrak kami. Kontrak outdoor pula..

Tumbang dua ekor lembu, tanda betapa bahagianya hati Cak (datuk) untuk hari bermakna cucu-cucunya. Apa pun,

dan..

Picture credit to: Farah Syamimi, Syazwan Syahir , Muhammad Yusri , Muhammad Fahmi & Ahmad Shawal

Best regards

NOOR ATIKAH BINTI NOORDIN
Exclusive post from aisyahumyra.com
8 Jun 2011M = 6 Rejab 1432H
Rabu

____________________________________________________________

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Leave a Reply

